Alla inlägg den 2 november 2009

Av Mimmi Patricia - 2 november 2009 21:38

Nä usch det blir en tidig kväll idag. Okej jag vet att säger det ofta och att jag ändå inte somnar för än typ ett på nätterna men idag blir det verkligen en tidig kväll. Jag mår inte så bra så jag vill helst bara somna och vakna till en ny dag, jag orkar inte mer idag. Så idag blir det verkligen en tidig kväll. Jag ska bara läsa klart ett par sidor i historiaboken men jag gör det när jag gått och lagt mig. Nu hoppar jag till badrummet.


God natt söötisar, och så vaknar vi upp med ett leende och ett gott humör imorogn, eller vad säger ni? <3

Av Mimmi Patricia - 2 november 2009 21:08

Om tre dagar fyller min ängel stor :D <333


  

Av Mimmi Patricia - 2 november 2009 21:01

Äntligen var det färdigt då, Grönt kort är taget och nästa steg är lokal tävling. Det är så skönt att man har fått det gjort för nu är det bara och åka iväg och tävla. Det var väldigt lätt, vi satt i en grupp och gick igenom alla frågor och slapp och skriva provet. Nu försöker jag få i mig lite mat ;)

Puss och kram!

Av Mimmi Patricia - 2 november 2009 19:30

"Saker och ting förändras, Tid brukar ha den effekten. Tid förändrar"

Av Mimmi Patricia - 2 november 2009 17:14

Nu har jag inte pluggat någonting sen jag kom hem, fy på dig Mimmi! Men nu ska jag iväg på kurs inför dressyr tävlingar så jag hinner inte nu. Det blir nog lite historia på vägen. Och ikväll så blir det Curry gryta med ris. Mmm... Smaskens. Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 2 november 2009 16:30

Som rubriken lyder så är det fest imorgon! Jippii va kul det kommer och bli. Och då tänker ni, hallå, fest en tisdag? Mitt i veckan liksom. Jo men vi är liksom lediga på onsdagen så då är det fest inne i stan. Hihii, vi ska först träffas ett gäng hemma hos mig ich sen tillsammans runt 9 åka in till stan ;) Åh, jag längar! Haha nu vart det liksom lite mycket liksom känns det som, haha.


  

Av Mimmi Patricia - 2 november 2009 16:16

Alltså nu börjar jag undra om folk ser på mig att jag är väldigt social av mig. Idag när jag sat på bussen träffade jag först en tjej som jag inte känner men vi vet vilka vi är, pratsam som jag är så sätter jag mig bredvid henne och börjar snacka. Sen går hon av och det kommer på en äldre dam och efter ett tag så är jag där igen, jag pratar med denna helt okända människa. Trevligt, Trevligt för mig då det inte blir så tråkigt men visar man liksom att man är social? Det händer väldigt ofta att helt okända människor börjar prata med mig och den här helgen hände det i löradgs och söndags också. Haha ja så om ni har tråkigt är det bara och prata lite med mig för jag är alltid glad och social.


  

Av Mimmi Patricia - 2 november 2009 16:05

Tjolahopp Sockertopp!

Okej, nej jag är inte så himla pigg och jag är lite konstigt flumm. Skolan då, ja det gick bra, jag var bara väldigt trött men det var kul och träffa alla igen. No presentationen gick jätte bra :D Alla i gruppen var jätteduktiga och våran lärare sa att det var väldigt, väldigt bra så nu är man ju lite stolt. Men nu har det blivit sådär jobbigt igen. Nu har man fått reda på att det är Idrotts prov på Fredag, Historia prov på Måndag och No prov nästa Torsdag, så hur kommer veckan se ut? Jo PLUGG i högsta hugg. Och vad ska jag göra nu, jo plugga. Haha välkommen tillbaka till skolan, jo man tackar!

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards