Alla inlägg under november 2009

Av Mimmi Patricia - 28 november 2009 13:04

Jag ska snart dra till danne men tänkte bara uppdatera lite snabbt. Första advent imorgon :D Yezz, va kul. Jag älskar julen som ni kanske vet redan och nu de liksom här. Lite extra glädje sprids i kroppen. Snart lov också. Det ska bli skönt men det är fortfarande massor av prov och inlämningar kvar. Jaja jag står ut men man fick ju MVG på historian :D Hihi ja jag är stolt över det! Nu ska jag packa ihop det sista och sen åka ;) Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 21 november 2009 16:19

Lördag, jaha äntligen var det helg. Har precis ätit en tårta och en god bit hembakt rulltårta. Hihi, vi firar mamma som fyller år på tisdag så några släktingar är här. Nu ska jag... Jag vet inte vad jag ska göra men jag ska vell vara lite social här ;) Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 18 november 2009 23:01

Det har varit en sån lång dag idag och jag har varit så trött. Först hade jag spanska och den lektionen var faktiskt lite rolig idag, den var så avslappnad liksom. Jag tror jag vet vad det beror på :P Sen var det svenska och sen idrott. Det var hoppreps hoppning och limbo idag. Haha okej, det var inte den riktiga idrotten men vi som inte simmade gjorde det. Och sen var det håltimme och sen Naturkunskap. Det var en ganska slapp dag i skolan idag. Sen åkte jag och Danne hem till honom och jag var så trött så att jag typ somnade framför teven. Sen runt 9 var jag i stallet men pärlan fick stå idag då det vart så sent. Och sen åkte jag hem och nu sitter jag här och är ganska trött alltså. Dagen känns såå lång men det är nog för att jag har gjort ganska mycket saker.

God natt änglar <3

...

Av Mimmi Patricia - 18 november 2009 07:15

Klockan är 7 och jag vill inte gå upp. Jag är så trött. Snälla kan vi inte skippa spanska idag så att man kan sova lite? Hmm... nä det är ingen bra ide. Det är prov V.49 och jag behöver all repetition jag kan få! Kom igen Mimmi, upp och hoppa!

Av Mimmi Patricia - 17 november 2009 22:33

Också var man hemma. Det gick skit bra idag och rida, hon var riktigt fin och avslappnad hela tiden. Inga som helst problem. Nu är det bara den STORA julklappen som ska komma och sen är det bara och dra iväg på tävlingar ;)

Nu ska jag hoppa i kojs och sova då man börjar 8 imrogon. God natt <3

Av Mimmi Patricia - 17 november 2009 18:59

Hihi, ja jag skrvier inte ofta längre, förlåt. Men en liten uppdatering blir det ;) I söndags var det kalas hos Elin :D Åh det var så kul och få träffa min Ängel igen. Och nu har jag pengar igen så nu kan jag smsa med henne också :D wiii. Tack elin för ditt lilla mms igår förresten, väldigt trevligt ;) Hihhii.


Sen igår hade jag NO prov. Det gick sådär, hela klassen var så, så, så nära på och övertala henne om att flytta det till på onsdag istället men i sista minut sa hon nej. Jaja det var bara och skriva. Men det ska nog ha gått hyfsat får man hoppas. Sen åkte jag hem och sen senare kom danne. Det var min måndag.


Och idag så har jag lagt puzzel med syrran efter skolan. Hihi, ah och nu ska jag till stallet ;)


Nu vart det en liten, liten uppdatering iallafall ;)


Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 15 november 2009 09:19

... På mina inlägg vilken dag jag har lite mer tid. Då kommer det liksom in fler inlägg än då jag inte har tid. Okej helt onöddigt vetande men vad jag vill säga är. Förlåt för att jag har varit dålig på och uppdatera och förlåt i förväg för jag kommer inte ha så mycket tid till uppdatering men vissa dagar blir det mer. Men ni ska veta att jag mår jätte bra och har det roligt när jag inte är hemma och kan skriva men jag ska försöka slänga in iallafall ett inlägg varje dag! ;) Och nu har jag egentligen inte tid men jag tog mig lite tid iallafall. Haha japp, mina förklaringar är lite konstiga ibland men ni får stå ut med dom.

Av Mimmi Patricia - 15 november 2009 09:13

Nu plugga till provet imorgon. Sen slå in Elins presenter. Sen göra kortet till Elins present. Sen iväg till stallet och fodra. Sen iväg till Elin. Jag känner mig rikitig stressad idag, det känns riktigt fullpackat så jag hinner inte med allt idag. Om jag inte haft plugg och fodring skulle jag ha hunnit med en annan sak också innan jag skulle till Elin. 34 timmar på ett dygn räcker liksom inte till. Men så är livet! Det är jobbigt men jag ser det positiva i det. Jag får iallafall träffa min ängel idag <3 Nu måste jag skynda om jag ska hinna! Tjing <3 

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards