Alla inlägg under december 2009

Av Mimmi Patricia - 31 december 2009 12:12

Idag är det visst nyårsafton. Jo visst, jag kollade i almenackan och där stod det att det är nyårsafton idag. Ja så det  blir till och fira med familjen och kusinen och pelle idag då. Nu sk jag snart äta frukost och sen sätter fixet igång. Lussebullar ska bakas, det ska ploggas lite och duka och ah lite saker. Känner jag mig stressad? Nja jag vet inte. Någon gång efter 2 skulle alla komma så lite, lite kanske. Hihi, men de blir nog inte så mycket blogging idag.


Men jag önskar alla en rikigt mysig kväll, Ett riktigt gott nytt år så hörs vi kanske nästa år. Ta det lugnt det är typ bara 12 timmar kvar nu ;)


Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 30 december 2009 23:45

"Vem var det som slemma, Vem var det som fucking slemma"

Sagt av Syrran

Av Mimmi Patricia - 30 december 2009 23:43

Okej, jag var och hämtade en ny burk med ett färgprov och har målat lite med det. Den fä'rgen är svår och förklara men den är lite lila, metall, latte, brun. Ah jag vet inte hur jag ska förklara men cool är den. Ni får se bilderna sen. Hihi. Så jag tror jag har bestämt mig för den. Japp, nu ska jag kolla på ett avsnitt av dirty, sexy, money och sen sova. God natt <3


6 dagar kvar <3 Typ lika mycket kvar som det gått :/ <3

Av Mimmi Patricia - 30 december 2009 15:48

Du är så gullig min ängel. Tack så jättemycket, gud va glad jag blev. Du är underbarast Elin <3333


  

Av Mimmi Patricia - 30 december 2009 15:41

Nu börjar saknaden växa ordentligt! Kan inte tiden gå fortare så att du kommer hem snart?! <3

Av Mimmi Patricia - 30 december 2009 12:04

... Och fortsatt renoveringsdag. Idag blir det och åka och hämta nya färgprover! Sen blir det lektion för S kl.18.00

Av Mimmi Patricia - 30 december 2009 11:46

Såhär när det är 10 minusgrader ute är det så mysigt att ha kamin. Jag har precis tänt en brasa och man känner hur värmen kryper sig fram igenom vardagsrummet. Vart och juligt. Jag är gansak trött även fsat jag sov till 11 men jag gick och la mig runt halv 3 tror jag. Men det var jätte trevligt igår. Tack så mycket för en mysig och flummig kväll :)

Av Mimmi Patricia - 29 december 2009 23:45

"Jag har en hand i grenen"

Sagd av mig när jag och elin låg under granen.

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards