Alla inlägg den 11 november 2009

Av Mimmi Patricia - 11 november 2009 22:13

...Äre natti natti för mig så at jag är lite pigg imorgon ;) God natt <3

Av Mimmi Patricia - 11 november 2009 21:08

Det gick jätte bra i stallet idag, Palette var så mjuk och så fin och det var bara så bäst idag!


Det var verkligen en sån dag då man hoppar upp i sadeln, allt faller på plats och man svävar på moln. Allt känns så lätt och det går så bra, det är då man aldrig vill sluta. Då vill man bara fortsätta och fortsätta men tillslut så slutar man när det går som bäst för att man ska känna sig riktigt nöjd när man hoppar ur sadeln. Det är sånna här gånger folk säger att det ser så lätt ut och man känner hur ett leende växer fram på läpparna och man säger "tack, men det är mycket jobbigare än man tror". Men alla vi ryttare vet ju att målet är att det ska se snyggt och så lätt ut och det gör att vi få bättre självförtroende och känner längtan till nästa ridpass när vi får dom orden. Det är dom här dagarna som göra att man varje dag/vecka hoppar upp och kämpar för känslan man får när det går så bra, man kämpar för och känna  hur glädjen sprider sig i hela kroppen. Ni som känner att fan det gick inte alls bra eller usch fy jag ska sluta för det funkar inte. Tänk om, tänk på det bästa ridpasset och kom ihåg känslan. Hur glad man var och hur mycket man längtade till nästa pass. Hur man kände sig ett med hästen och kände sig världsbäst just för stunden. Hur mycket du klappade om hästen efteråt och sa att han/hon var såå duktig. Alla kommer i svackor, jag har precis varit i en tung uppförsbacke men nu, nu har jag kämpat mig upp och nu är jag back on track! Det kommer bara man kämpar ;)  

Av Mimmi Patricia - 11 november 2009 21:01

Facebook krånglar hela tiden! gud, jag blir gaaalen. Haha <3

Av Mimmi Patricia - 11 november 2009 20:07

Glad, pigg och anmält flumm? Yezz, det är jag idag. Haha jag har varit ganska flumm idag men för att inte skrämma alla så har jag hållt tillbaka lite av mitt craziga jag. Haha, och jag har gått runt och nynnat på "Petter och jag, vi är goda vänner fast en mycket olika" Tack för att jag fick den på hjärnan, NOT! :P Haha men jag är lika glad jag endå ;) Och låten "I wanna dance whit somebody" har jag gått runt och nynnat på halva dagen. Haha ah jag älskar musik och när jag är glad och flumm hörs det extra mycket :P Hahaha. Ja, spanskaprovet idag då? jo det gick vell helt okej men ah vi får se ;) Nu väntar jag på Grey´s anatomy och är inne på facebook, Haha min enda komunikation till omvärlden när man är hemma nu när man inte har mobil. Men på måndag, då har man pengar igen! Elin akta dig för mig då <3

Av Mimmi Patricia - 11 november 2009 16:45

Så skriver jag när jag kommer hem ;) <3

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards