Alla inlägg under oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 31 oktober 2009 23:12

Tack för en underbar dag min ängel!!!!

Du betyder gaaalaet gumman och du får mig alltid och må bra!

Tack vare dig gick jag hem med ett stort leende på läpparna och positiva tankar!

Jag kommer sova världbäst inatt!


ELIN du är ljuset i mitt liv!!<333333     


Och du, vi MÅSTE ta massor av bilder någon dag!

Vi glömmer ju det när vi är så flumm hela tiden :P

I love you <3

Av Mimmi Patricia - 31 oktober 2009 22:55

Ah, stora och stora lass vet jag inte men glass är det jag äter. Har presic kommit hem in i värmen, jag och Pinky (Pernilla) hade roligt som vanligt. Flummade lagomt mycket så man glömde liksom bort att det var kallt. Nu sitter jag och försöker kolla på filmen som går på kanal 5 men det går inte så bra. Jag kan inte sitta stilla och bara kolla på film, jag blir för rastlös. Haha, ja jag har otroligt mycket energi i kroppen.


Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 31 oktober 2009 20:12

Okej, jag är trött men nu tänkte jag ändå slänga mig ut i kylan och flumma lite med Pinky. Hihii, see you later ;)

Av Mimmi Patricia - 31 oktober 2009 19:22

Det går ju väldigt många filmer ikväll på kanalerna så jag tror jag ska kolla på någon. Kanske blir det The Haunting som börjar kl.22.30 på kanal 5. Jag känner igen namnet så jag kanske har sett den förut men det märker vi. Ska ni kolla på film ikväll? Det kanske blir en rysare eftersom att det är halloween kväll? ;)

Av Mimmi Patricia - 31 oktober 2009 18:45

"Lycka är min väns hand"

Mailn 10 år


Av Mimmi Patricia - 31 oktober 2009 18:29

Och idag är det min kära, goa lilla Farmor som fyller år! Grattis.

Av Mimmi Patricia - 31 oktober 2009 18:09

Jag har hållit igång sen 6 imorse, gissa om jag är trött? Först var det fodring i järfälla och det gick bra som vanligt, unghästarna var lite larviga emot leran men ut kom dom. Sen åkte jag hem och bytte skor och sen till vällingby ridvcenters lokala tävlingar i dressyr, och där på parkeringen så står lilla Elin och väntar på en. Japp så jag och Elin flummade på ganska bra idag. Man kan säga att dagen bestod av Hunger, en himla kyla, förvirrning, irritation och flumm.


Haha, Elin var funktionär och hade hand om insläppen för L.B och jag hjälpte till. Våran uppgift var och roppa ut vem som här näst skulle in på banan. När det var typ 10 stycken kvar för dagen så uppstod det ett litet missförstånd och en morsa och någon annan vart skitsura på mig och Elin, vi försökte förklara situationen som uppståt men det var ju mitt och Elins fel, för dom tyckte att vi ska springa som två tokar mellan ridhusen. Det uppstod ett litet missförstånd och det blir kattastrof. Då var jag riktigt irriterad sen, grattis, det är inte lätt och få bort leendet från mina läppar. Men som tur så var ju Elin där och gjorde mig på bättre humör igen.


Ja det var min dag än så länge men klockan är bara halv sju och natten är ung ;)

Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 31 oktober 2009 12:00

Man har piggnat på sig lite nu när man varit ute och fått frisk luft men sen när jag kommer hem kommer jag nog somna direkt. Vi får se men tävlingarna sluta runt 6 ikväll, jag kanske inte stannar ända tills då men det märker vi. Haha, nä klockan är tolv och magen kurrar, jag ska gå och se vad man kan få till lunch.

Tjing <3

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards