Alla inlägg den 3 november 2009

Av Mimmi Patricia - 3 november 2009 20:15

Nu har alla kommit och snart bär det av till bussen, God natt allihopa men jag kommer vara vaken lääängen ;)

Av Mimmi Patricia - 3 november 2009 16:58

Det lucktar köttfärsås i från köket med mycket vitlök. Det säger man aldrig nej till, hihii, nu mat och sen en dusch för det är dax och börja göra sig iordning snart ;)

Av Mimmi Patricia - 3 november 2009 16:05

Ja jag är ett musik freak, jag älskar musik! Väldigt, Väldigt blandad smak har man men det ä vell alltid trevligt? Jag lyssnar på det mesta. Men nu till varför jag började skriva inlägget. Ni vet nya saab-reklamen, låten där är den inte bra? Haha jo det är den enligt mig. Det är låten "The Time Is Now av Asha Ali"


Av Mimmi Patricia - 3 november 2009 15:38

Okej jag vet att jag är lite efter men denhär låten är faktiskt riktigt bra. Haha, inte för att coldplay är dålig för det är dom absolut inte men jag tycker faktiskt just nu att darins är bättre. Okej jag vet, men det känns som om han liksom har förnyat upp låte lite för radio har spelat sönder orginalet tycker jag :(


 

Av Mimmi Patricia - 3 november 2009 14:52

Japp, nu sitter jag och andas ur lite innan det är upp och hoppa igen. kl. 19.15 ska jag möta alla uppe vid bussen, v får se vilka det är som ska hem till mig först. Jag är faktiskt inte helt säker, haha också lyckdes jag dra med en till när jag var på väg hem. Japp, det kommer nog bli jättekul och nu längatar man ju faktiskt lite att klockan ska bli 5 då jag tänkte börja och göra iordning mig ;)


Hur var det i skolan då? Jo det var vell okej, haha som vanligt så hade jag väldigt kul på engelskan. Det är nått magiskt med mina engelskalektioner för jag blir alltid så flumm. Haha mycket skratt i från mig hördes då och även i väntan på engelskan. Haha ja det var kul.

Tjing <3

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards