Alla inlägg under november 2009

Av Mimmi Patricia - 10 november 2009 22:14

Ja nu var man hemma igen då och ska snart sova. Skoldagen flöt på som vanligt och engelska provet gick vell sådär tycker jag. Och så fick jag reda på att jag inte hade spanskaprov idag utan imorgon vilket var skönt. Sen efter skolan har jag varit med Danne hela tiden tills nu. Nu ska jag sova, God natt <3

Av Mimmi Patricia - 9 november 2009 22:20

Haha ja jag är tråkig idag men jag mår bra och jag är glad :D Nu ska jag sova för att jag är trött och börja 8 imrogon. Ja det är en spanska morgon och nej jag är inte det lilla minsta taggad! God natt <3

Av Mimmi Patricia - 9 november 2009 20:08

Jag har tydligen överskridit mitt max 3000 sms denna månad på 3 veckor! Så nu kan jag inte smsa och det är så himla svårt! Okej jag är beroende jag vet men jag kan faktiskt lägga ifrån mig mobilen, många av dom där 3000 sms:n är flumm mellan mig och Elin. Men alltså nu kan jag inte ens skicka när jag måste liksom få tag på någon och jag blir gaaalen. En vecka kvar, det är bara och stå ut! Kära vänner, vill ni nått finns jag på facebook! Eller ring <3

Av Mimmi Patricia - 9 november 2009 19:21

Haha jag hade bara lite lust och skriv så i rubriken men jag vet inte varför. Hur gick provet då? Jo det funkar vell, jag är väldigt stolt över min VG fråga då jag drog väldigt mycket slutsatser. MVG frågan gick också bra men jag kände mig lite stressad där. Och G frågorna, ja det blir nog ett lite om förhör tror jag, men man vet ju aldrig med mig :P Jag har redigerat lite kort och suttit vid facebook nu efter skolan. Hjälp mig! Jag har halvt blivit lite beroende, inte bra av er och säga åt mig och skaffa facebook :P


Nu kollar jag på Allt flyter och har precis ätit en mycket god Flygande Jacob! <3

Av Mimmi Patricia - 9 november 2009 08:11

Usch, historiaprov kl. 9:30. Jag har ingen aning om hur det kommer gå men jag tror att jag har ganska bra koll. Ah jag tvivlar en del på mig själv även fast jag pluggat, Vi märker hur det går ;)


Chao <3

Av Mimmi Patricia - 9 november 2009 00:45

Haha japp nu ska jag sova men först en liten kort dialog från halvflummiga mamma och jag xD


Jag: Haha

Mamma: Godnatt, när går du imorgon?

Jag: ...

Mamma: Mimmi?

Jag: Va, pratar du med mig?

Mamma: Ja

Jag: Men jag sa inte godnatt?!

Mamma: Nähä,, gjorde du inte?

Jag: Nä, jag skrattade!


Haha ja vi är lite knäppa när vi är trötta. Godnatt och puss och kram <3

Av Mimmi Patricia - 8 november 2009 23:45

Kan du ta hunden och hästen samtidigt?

Ja, hon är ju för fan kvinna!

Av Mimmi Patricia - 8 november 2009 21:46

Jag är typ färdig med historian nu, ska bara kolla igenom lite till men jag tror att det sitter. Vad har jag annars gjort då? Jo, Danne kom över runt typ 3 och slappade lite, sen åt vi middag och sen slappa lite till och sen var jag tvungen och åka till stallet då jag skulle vara med och hoppa halv 8. Det gick bra men jag håller mig till dressyren. Haha ah, det har varit en bra söndag och nu är man uppvilad för plugg igen.


Tjing <3

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards