Alla inlägg under november 2009

Av Mimmi Patricia - 1 november 2009 18:56

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar"

Av A.A milne

Av Mimmi Patricia - 1 november 2009 18:29

Gud va jag är trött nu, jag tror jag dog i några sekunder när jag satte mig ner. Okej, ni märker nog att jag inte bloggat något men jag hann inte i morse och jag kom typ nyss precis hem. Vad har jag gjort då? Jo, kl.10.40 vaknade jag och märkte att jg försovit mig då jag skulle vara i stallet 12 och lunchfodra och min buss går 11.10 så jag skyndade mig upp, tog ut foppa, gjorde ett par mackor och sprang iväg till bussen. Det var stressigt men jag hann så min frukost blev en macka i stallet vid 1 tiden. Det vart dressyr på ängen idag och den lilla damen ville inte alls, men efter mycket jobb så vart hon riktigt fin tillslut. Nu vid klockan 6 kom jag hem och åt lite middag och nu kollar jag på harry potter för jag såg inte klart den i helgen ;)


Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 1 november 2009 00:26

Hur gick det nu med film tittandet nu då? Nja, jag slogg rätt snabbt över från kanal5 då den var så tråkig. Istället satte jag på 6:an, och gud va jag skrattade. Haha den var ju skit rolig den filmen. Okej jag vet att det är en skräckfilm men jag tycker bara den var rolig. Hahaha, ah det är därför man inte ska se på skräck film med mig för jag förstör bara stämningen när jag skrattar. Nä nu säger jag God natt för idag får nu ska datorn få sova ;) Och jag sak ta och läsa min Cosmopolitan tidning och sen får vi se hur länge jag är vaken idag. Sweet dreams <3

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards