Alla inlägg under november 2009

Av Mimmi Patricia - 8 november 2009 10:30

Ah idag är det gaaalet mycket historia på schemat! haha nä jag kan ganska mycket av det så det blir nog inte så jätte mycket men provet är imorgon så nu är det sista repetitionen liksom. Ikväll så är det hoppning i stallet och sen får vi se om det händer något mer idag.

Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 8 november 2009 01:47

Japp, det började med stallet, det vart dressyr på ängen och det gick super, duper, jabado :P Jag slöade lite så det tog lite tid, och kl. vart halv 3 och nu började jag känna stressen. Fort hem för morfar skulle komma kl.3 och firas då han fyllde år igår. Jag kom hem vid 3, hoppade in i duschen, hejade lite och var social i 10 minuter, skyndade mig till bussen kl.4, mötte Danne i jakan för och hitta present till sara och sen åkte vi hem till danne. Ah, det var stressigt och jag vart lite sen men men det löste sig. Efter lite middag, vid 8 gick vi till sara och det var riktigt kul, det är lite svårt och hänga med i samtalen då mycket handlade om viksjö, där inte jag har varit så mycket :P, men det var riktigt kul. Och sen gick vi tillbaka till danne och sen åkte jag hem vi halv 1, och nu sitter jag här och ska sova. Jag kommer nog sova riktigt gott i natt då jag är väldigt trött och det har varit en riktigt bra dag! <333

Av Mimmi Patricia - 7 november 2009 09:38

Den här dumma historian är så himla tuff och klära sig! Det är 15 sidor av mina anteckningar, 20 sidorav lärarens anteckningar och 50 sidor i boken. Kom igen, vart är min helg som jag behöver? Jaja, det är snart iväg till stallet för lunchfordning och sen ska jag till morfar och fira honom då han fyllde år igår. Sen tror jag att jag ska träffa danne. Så ser min dag ut, hoppas ni också får en bra dag ;)

Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 6 november 2009 13:28

Förlåt förlåt, jag har varit jätte dålig på och uppdatera men det händer lite mycket nu <333

Av Mimmi Patricia - 5 november 2009 06:45

Japp ett födelsedags barn till! Idag så fyller min underbaraste ängel hela 18 år!

Ett stort grattis Elin <33


 

Snodde bilden från hennne blogg ;)



Av Mimmi Patricia - 4 november 2009 23:08

Nu ska jag sova för jag har nästan varit vaken i över 48 timmar! God natt <3

Av Mimmi Patricia - 4 november 2009 09:15

Åh, det var så gaaalet kul igår och jag är verkligen såå glad att jag gick! att jag ens tvekade förut vet jag inte men det är en kväll man inte glömmer. Det var riktigt varmt och man kände sig inte så mysig efter ett tag men äh, kul var det. Först träffades vi hemma hos mig och hade det trevligt och runt 21 åkte vi in till stan så vi var framme runt halv 11. Runt 1 - halv 2 tog vi en taxi hem så jag var hemme runt halv tre och jag trodde jag skulle slockna direkt men icke. Haha ja, det gick bara inte och sova. Man har vell sovit typ 3 timmar kanske så nu är man ganska trött men man piggnar på sig. Nä nu är det duschen nästa och kl. 11 är det samtal i skolan.


Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 3 november 2009 20:15

Nu har alla kommit och snart bär det av till bussen, God natt allihopa men jag kommer vara vaken lääängen ;)

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards