Alla inlägg den 8 december 2009

Av Mimmi Patricia - 8 december 2009 23:07

18 Dagar till julafton!!!

Och jag har inte ens börjat tänka på jul handel, ångest!

Och vad önskar jag mig? Alla frågar men jag kommer inte på nått <3

Av Mimmi Patricia - 8 december 2009 22:59

Ett snabbt inlägg nu för jag måste verkligen sova. Det är prov imorgon bitti kl.8 så jag måste sova nu om jag ska vara lite vaken iallafall imorgon. Men en lite uppdatering.


Jag var i skolan, hade spanska och historia och sen var dagen slut. Ja det gick snabbt. Medans jag väntade på Daniel som slutade senare så fortsatte jag läsa min bok och gick igenom lite naturvetenskap inför presentationen på torsdag. En shopaholica serien är riktigt bra! Verkligen ett tips och läsa dom. Sen åkte vi hem till Daniel och tog det bara lugnt. Sen efter middagen var det stallet och ha möte eftersom att man sitter i fest komitén. Vi kom fram till några beslut angående JulShowen på söndag, det blir nog riktigt bra ;)


Nä nu ska jag sova. God Natt söötisar <3


Den här gången gick det alldeles för långt! Gumman gör aldrig om dt, det var verkligen jobbigt och höra att det hände. Jag vil aldrig mer få ett sånt sms, det höll på och ge mig hjärtattack. Du får aldrig skrämma mig sådär igen. Du ska klara det! Du ska komma upp igen. Du får Aldrig, Aldrig, Aldrig göra om det. Jag älskar dig för mycket <333333

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards