Alla inlägg den 18 december 2009

Av Mimmi Patricia - 18 december 2009 16:43

... Knäck är gjord :D Haha, den ni!

Av Mimmi Patricia - 18 december 2009 12:32

"När jag skulle åka hem hade dörrarna på tåget frusit fast så då fick tågnissarna stå och hacka bort is från dörrarna så de skulle gå och stänga. Haha"


Haha, Skrivet av Jacson på hennes facebook. Haha det var nog det roligaste jag har hört på ett tag. Dom fick stå och hacka bort is från pendeldörrarna. Haha, men det var ju STORA förseningar på hela sl igår. Inga 10 minuter förseningra här utan typ 1 timmes. Att vi stockholmare aldrig lär oss att det blir kallt på vintern och att snön kommer någon gång varje år. Men nej då, det sitter långt inne också blir det kaos när snön kopper. Ja Grattis stockholm va duktiga ni är!



Av Mimmi Patricia - 18 december 2009 12:23

Usch det är kallt ute. Okej, 6 minus jag ska inte klaga norrland men alltså det är kallt för en stockholmare, Haha. Okej jag är ju halv norrläning och halv stockholmare men endå. Men har vi tur så håller kylan i sig och vi får snö på JulAfton :D Så som det ser ut nu så finns det stora chanser för att vi får snö i hela svergie på JulAfton och om det blir så så är det första gången sedan 1995. Den ni! <3

Av Mimmi Patricia - 18 december 2009 12:09

6 Dagar kvar till JulAfton, 6!! Och jag har handlat 1 julklapp, 1!! Nej jag ligger inte bra till i min planering, och jag ska baka knäck, winerchoklad, fudge och lussebullar till JulAfton också. Jaja, idag ska vi åka till vällingby sen och leta efter en julklapp till syrran så sen är det bara till mamma och pappa kvar och det ska jag och syrran köpa tillsammans nästa vecka. Jo då, jag kommer hinna ikapp ;)


Tjing <3

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards