Alla inlägg den 28 december 2009

Av Mimmi Patricia - 28 december 2009 23:27

Nu blir det ett avsnitt av one tree hill och sen sova. Imorgon ska jag måla en gång till och sen kommer elin klockan 2 :D och sen kommer alla andra. Wii.


God natt <3




Av Mimmi Patricia - 28 december 2009 22:37

Okej, nu har jag köpt ett färgprov och provat och måla på väggen. Just nu tycker jag den verkar för gul men jag måste måla igen. Men nu har jag iallafall en färg utgå ifrån. Jag måste ju säga det att dom är väldigt duktiga på beckers och det är riktigt bra service. Pluss till dom! Nu ska jag... Ta en macka tror jag :P

Av Mimmi Patricia - 28 december 2009 16:36

You are beautiful no matter what they say
Words can't bring you down, no, no
You are beautiful in every single way
Yes words can't bring you down, oh, no


Det är sant, dom får inte trycka ner dig. Du kommer klara det och jag ska se till det. Du ska orka. Annars kommer inte jag orka. Du är underbar och jag älskar dig. Du betyder för mycket och det vet du!


Bara för dig <3

Av Mimmi Patricia - 28 december 2009 15:45

Nu är grunden klar så sen ska jag åka och köpa färg och tapeten :D

Av Mimmi Patricia - 28 december 2009 14:00

Japp, jag har varit duktig och tagit fram kameran och har fotat före och ska fota efter bilder så det blir för och efter bilder när det är klart ;)

Av Mimmi Patricia - 28 december 2009 12:18

Nu en rejäl... Frukost? kan man kalla det frukost kl halv ett? Jo, det är min första mat idag så det blir nog frukost. Iallafall, sen fortsätter renoveringen ;)

Av Mimmi Patricia - 28 december 2009 10:51

Nu är det såhär att jag renoverar ju rummet. Jag sak ha en svart fondvägg med guld ram och en guldtext på ovanför sängen. Men jag har beslutångest. Jag har hittat två stycket jag har fastnat för men kan inte bestämma mig. Hjälp? Rösta på den ni tycker jag ska ha :)


Dom Engelska orden?

      


Eller dom Svenska orden?

 


Väggtexterna finns på Unik Dekor.


Av Mimmi Patricia - 28 december 2009 10:46

Tjollahopp!

Nu är det såhär att jag har väldigt ömtåliga naglar och det gör mig galen. Jag villha långa naglar med dom skivar sig eller går av. Jag har köpt ett nagelstärkande lack ifrån aco som funkar ganska bra men man måste måla 30 gånger, en gång varje dag, för att det ska bli någon skillnad. Acryl ska man kunna lägga på sin egen nagel för och förstärka upp vilket jag ska prova och det har jag hört funkar väldigt bra. Har ni några andra tips? :)

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards