Alla inlägg den 14 december 2009

Av Mimmi Patricia - 14 december 2009 22:16

Jag måste ju bara säga det innan jag somnar.

Snön har kommit och den ligger kvar på backen! :D

Av Mimmi Patricia - 14 december 2009 22:01

Imorgon bitti är det nationella prov i matte kl.8 så det är dags för sängen nu.

God natt <3

Av Mimmi Patricia - 14 december 2009 21:37

Alltså igår när vi bakade så (såklart) så brände jag mig på den där typ 100 gradera varma kolan på högerhandens utsida. Idag gjorde jag nyss fudge, När jag hält upp den så tror ni inte att jag råkar sticka i tummen i den där tokvarma massan? Jo! Såklart jag gör det. Så nu har jag 3 brännblosor på utsidan av högerhanden och en helt röd tummen på högerhanden så vi får se hur det ser ut imorgon. Och båda gångerna på högerhanden.


Men liksom klumpisgt? <3

Av Mimmi Patricia - 14 december 2009 21:29

Haha den hälsningsfrasen använde jag flitigt förra sommaren, nu vet ni det! Jaha, stallmötet var riktigt lugnt. Jag som trodde att här kommer det bli disskutioner men nej då. Icke sa nicke, och jag som verkligen hade sett fram emot lite spidat möte också är alla ganska snälla. Ja lite disskutioner var det ju. Alla har ju olika åksikt och det respekterar jag till fullo ;)


Men det vart alltså ingen igångspark av denna vecka men på Torsdag är det jullov och det ser man verkligen fram emot! <3

Av Mimmi Patricia - 14 december 2009 16:37

Jag hade en väldigt konstig och lite rolig tanke som jag delade med Elin i typ förrigår och nu tänkte jag dela med mig den till er.


Min mobil vibrerrar hela tiden alltså. Shit, jag tror att telefonen och tummen har ett hemligt förhållande. Inte konstigt att det vibrerrar hela tiden. Vi måste nog ta ett snack med dom om att dom ska skydda sig :P


Hahaha jag var ganska flumm när jag tänkte på det där. Eller hur Elin? Försvara mig nu :P <3

Av Mimmi Patricia - 14 december 2009 16:23

Ja alltså när jag sa att vi skulle ha snöbollskrig så menade inte jag snöbollsKRIG! Först så sprang jag och Emelie ut men ingen annan kom så vi tog in några snöbollar och kastade på dom inne. Och då vart det fart på folk! Men det slutade med att 3 eller 4 pers var på mig var av en står och håller i mig. En höl i mig medans 2 eller 3 stycken mulade sönder mig. Jag hade snö över allt, och då menar jag över allt! Haha jag gillar snöbollskrig men inte på det viset! Men kul var det så länge det var så länge man inte hade snö överallt.


Haha nu ska jag snart iväg till stallet på möte. Yezz, äntligen. Det här är en riktigt bra start på veckan! Vi får se vad som händer men det brukar vara riktigt spännande och roligt på möterna. Haha jag vet fler som är taggade. Visst A och A ? :P Haha <3

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards