Alla inlägg den 10 december 2009

Av Mimmi Patricia - 10 december 2009 18:44

"Att sladden rörde på sig när man drog i bollen, det var riktigt farcinerande!" Det tyckte Daisy när hon drog i bollen med ett snöre som fastnat i sladden. Haha hon är för sööt ibland <3

Av Mimmi Patricia - 10 december 2009 17:26

Som jag sa förut så blev ju pappa sparkad i Söndags. Nu är det en alldeles färgglad fläck som är svullen och gör ont. Tro mig, det gör väldigt ont och bli sparkad av en häst. Det är ingen sport och leka om ;) Ja ni kan ju se själv hur det ser ut ;)


  

Av Mimmi Patricia - 10 december 2009 16:56

Maltesers is my life! Haha okej det är det inte men när jag vill unna mig nått extra så köper jag en påse Maltesers. Dom är så goda. Så om ni vill överraska mig eller göra mig på riktigt bra humör så köp en påse Maltesers till mig ;)


     

Av Mimmi Patricia - 10 december 2009 16:41

Kom precis hem från sjukgymnasten. Usch, nu har man tydligen fått en muskelskada i ländryggen. Jag har inte tid och vara skadad! Så nu är det lugnt i några veckor eller nått framöver. Bara för att jag överansträngt mig.

Du har nog rätt, jag ska ta det lugnt och speciellt stretcha efter varje ridpass <3 Ja det borde vara uppenbart men jag hinner inte, eller glömmer liksom.


Men men, nu är det iallafall en sjukgymnast som vet om det och som vet hur hon ska hjälpa mig och det tackar jag för ;)


Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards