Alla inlägg den 12 december 2009

Av Mimmi Patricia - 12 december 2009 23:42

"Usch, det är inge roligt när det är kallt. Det blir liksom så kallt då"

Citat av Mig själv när jag höll på och få fötterna omvandlade till isbitar.

Och oss emellan, den lilla trollkarln på loftet lyckades nästan!

Av Mimmi Patricia - 12 december 2009 23:39

Om sängen blir nästa... Ja, lite TNS för ryggen först och sen blir det sova. God natt söötisar <3

Av Mimmi Patricia - 12 december 2009 20:56

Saknad gör ont! Det gör så himla ont och det är så svårt och andas. Jag vet det var inte länge sen men det är fortfarande saknad! <3

Av Mimmi Patricia - 12 december 2009 16:33

Det snöar ute! Och det bästa är att det faktiskt ligger kvar på backen! :D

Av Mimmi Patricia - 12 december 2009 16:24

Igår runt 4 åkte jag till Kista för och möta Daniel. Först julhandlade vi lite, eller handlade och handlade, vi hittade knappt nått så jag är inte fattig än. Men jag har ett litet hum om vad jag ska köpa nu, Mamma julklapp ska jag nog köpa i veckan och jag vet exakt vad. Hihi men det skriver jag inte för jag vet att du Mamma kolla in min blogg du också :P Men sen vart det Grekiskt till middag, jätte gott. Runt 9 började filmen och vi såg på den tredje uppföljaren av Stig Larssons filmer, Luftslottet som sprängdes.


Riktigt bra tycker jag! Det knöt ihop alla filmer väldigt bra!

  


Sen åkte vi hem till Daniel och jag var så himla trött men endå vart det ett avsnitt av How I met Your Mother först :P Runt 3 idag åkte jag hem och nu sitter jag med en varm kopp choklad med grädde. Riktigt gott alltså! Det var en riktigt bra fredagskväll!  Snart är det stallet, en sista liten träning inför morgondagen. Tjing <3


  


Haha min tur och suckta dig lite Elin :P <3333333

Av Mimmi Patricia - 12 december 2009 16:21

Yezz, det är dom sista förberedelserna inför JulShowen i Järfälla imorgon som jag och Mikaela ska vara med på med Palette. Mamma gör JulBenSkydd och Pappa en Tomteluva till vår pärla. Hoppas det passar bra nu men det ska det nog allt göra! Haha Men Daisy tyckte inte det var lika kul med luvan men ett snabbt foto vart det :P <3


  

Av Mimmi Patricia - 12 december 2009 16:14

Japp, igår så vart det lite julbak efter skolan innan jag skulle till Kista och möta Danne. Och det vart Mozart kulor och Jul kola och imorgon blir det knäck och fudge. Mmm... Julen är verkligen här nu!


JulKola!

  


MozartKulor!

 


Tjing, Tjong longkalsong! <3 

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards