Alla inlägg den 27 december 2009

Av Mimmi Patricia - 27 december 2009 23:48

Okej, efter att ha spacklat hela rummet två gånger så är man rätt trött och har en del ont i ryggen. Men kul är det och när det är klart... oh va kul det kommer vara då. Hihi, och jag har varit och hämtat färgprover och tepetprover. Jag vet vilken tapet tror jag men inte riktigt vilken nyans av färg än. Men det ska jag lista ut imorgon. Nu ska jag se ett avsnitt av one tree hill och sen sova. Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 27 december 2009 17:15

"Mamma frågade mig om jag tyckte om att gå i skolan, Jag svarade att jag tyckte mer om och gå hem därifrån"


Citat av Jamei 5 år

Av Mimmi Patricia - 27 december 2009 13:59

Såklart att det man ska ha är längst in och är svårast och komma åt. Spacklet stod längst in under trappen så nu har jag varit där och dykt också. Jag har varit på höga höjder och tagit bort spikar och all bord är nästan borta. Efter Eftermiddagsfodringen i stallet vid 3 ska vi ska vi åka och kolla på färg. Herre gud, det går snabbt frammåt :D Nu ska jag spackla. Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 27 december 2009 12:50

Jag har lite ont i halsen. Jag undrar om jag ska ta och åka och köpa en Ben and Jerry. Hihi, jag har varit sugen på glass jättelänge nu. Jag har liksom inte ätit glass på jag vet inte hur länge <3

Av Mimmi Patricia - 27 december 2009 12:49

Hihi, det blir liksom två stycken förändringar.  typ lite överraskande är det nog. Hihi <3

Av Mimmi Patricia - 27 december 2009 11:31

Julgodis, julmat, lussebullar, pepparkakor och ah ni vet all mat och allt godis som hör julen till. Det hör också till julen att gå upp ett par kilo som sen försvinner. Vad är det för fel, jag är verkligen helt tvärtt om ibland. Istället går man ner ett par kilo. Hur är det möjligt efter allt julgodis?!

Av Mimmi Patricia - 27 december 2009 10:24

Om ni ska ta bort en tapet eller en bord så funkar det ju inte bara och dra bort så att allt följer med men vi kom på en jätte smart lösning. Använd er av en ångmaskin. Ånge på det ni ska ta bort och det släpper helt. Jätte effektifkt ;)

Av Mimmi Patricia - 27 december 2009 09:38

Som jag alltid har sagt, Nalle Phu är ett riktigt charmtroll. Vet ni vad han klädde ut sig till för och försöka lura bina när han skulle hämta honung? Jo ett bi såklart. Hihi, är han inte sööt. Han måste verkligen ha lurat dom alltså ;) <3  


Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards