Alla inlägg den 16 december 2009

Av Mimmi Patricia - 16 december 2009 22:35

Daniel gick för ett tag sen så nu sitter jag här med en kopp te och en macka. Gud, jag har verkligen blivit beroende av te. Snart är det dax för sängen och sen vaknar man upp till dagen då man får JulLov :D Yezz, lite ledigt säger man aldrig nej till!


God natt <3

Av Mimmi Patricia - 16 december 2009 22:31

Jag hade bett pappa spela in Desperate Housewives igår och Grey´s anatomy idag men det var något jag missade där. Det var sista avsnittet för säsongen så nu det vart inge Desperate Housewives nu som jag planerat. Jaja, Ullared fanns inspelat istället. Haha dom är goa dom.

- Vad är det bästa köp du gjort idag?

- Den här skívan. Det är dansbandsjulmusik.

Haha nä jag ger upp det där programet efter 10 minuter.

Av Mimmi Patricia - 16 december 2009 14:03

Yezz, Idag vaknade jag upp och tog nya tag ;) Jag har varit i skolan och ätit JulLunch. Mmm... Det var jätte gott. Vi hade bara No redovisningar imorse och sen Idrott som jag inte kan vara med på än så det var en väldigt slapp dag idag, slutade 12.20 gjorde man också ;) Sen åkte jag till vällingby och köpte ett svart och rött linne ifrån gina tricot och nu är jag hemma och ska ta en kopp te och skinkmacka tror jag. Just nu sitter jag bara vid datorn och väntar på at Daniel ska sluta ;)


Japp, nu har ni fått läsa lite onödig läsning men se det positivt, ni har tränat er läsförmåga lite, lite till ;)  Tjing <3

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards