Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 11 oktober 2009 22:36

Också var denna dag slut, Ja det är söndag och söndagar är lite sega. Mikaela red idag och jag tror det hade gått bra och efter stallet åkte vi hem och åt middag. Sen har jag sms:at hela kvällen så man börjar få ont i tummarna :P

Min gulliga och underbara elin gjorde mitt humör på topp denn söndag! Tack för det älskling!


Nu ska jag sova, jag har hemstudiedag imorgon men jag är så trött så det blir endå en tidig kväll ;)

God natt och sov gott <3


Dagens middag: tacos paj med gräddfil, salsa och grönsaker ;)

Av Mimmi Patricia - 11 oktober 2009 14:35

Hej :)


Jag har precis suttit och pysslat lite med bloggen och jag ska säga att jag är väldigt nöjd med denna blogg server i jämnfört med andra. Snart ska jag iväg till Palette. Det är min och syrrans lilla prinsessa, hon är en maxad d-ponny och målet är och få hem fina rosetter i både hoppning och dressyr med denna goa pärla;)


Så nu ska jag röra på mig så att jag hinner få nått gjort :) 


Tidigare månad - Senare månad

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards