Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 29 oktober 2009 21:31

Det blir en tidig kväll idag, I hopp om att febern har gått ner till imorgon. Fodringen gick bra men jag känner mig helt slut nu. Ah jag orkar inte skriva så mycket men jag hoppas att ni mår bra allihopp och att ni kommer sova sööta drömmar.


God natt <3

Av Mimmi Patricia - 29 oktober 2009 19:34

Ja, såklart mpste kroppen dra på sig lite till feber. Men nu har jag tagit alvedon och hoppas att febern kan sjunka lite. Ah jag ska iallafall pallra mig iväg till stallet snart då jag har fodring klockan 8 men det blir ingen ridning idag Så idag får hon stå. Japp, på mpndag är det dax och äntligen hämta det gröna kortet. Det ska bli skönt och få det avklarat! Sen är det bara och skicka ut oss på tävlingar ;)


See ya <3

Av Mimmi Patricia - 29 oktober 2009 18:08

Det är inte klokt va snabbt det går för mörkret och falla. Redan kl. 5 var de ju mörkt. Men alla människor, var positiva och behåll leednet på läpparna endå. Det är ju faktiskt rätt mysigt endå när man tänder massor av ljus och kanske någon musik i bakgrunden. Eller en filmkväll kanske ;)


     



Av Mimmi Patricia - 29 oktober 2009 17:05

Jag satt och kollade runt lite på nätet och kom in på en sida om Nalle Phu. Alltså han är ju så sööt, och dum, hihii men det är liksom därför han är så sööt. Jag hittade två jätte gulliga citat av honom som jag måste visa.


"Åar vet att det inte är någon brådska, Tids nog kommer vi fram"


"När man ska hämta honung med balllong är det av yttersta vikt att man inte låter bina veta att man kommer"

 

Han är så sööt!


  


Av Mimmi Patricia - 29 oktober 2009 16:49

"För att visa att man inte alls blev rädd när man hoppade till, så kan man hoppa upp och ner ett par tre gången liksom för och motionera sig" 

Citat av Nalle Phu


  

Av Mimmi Patricia - 29 oktober 2009 16:18

Alltså för ett halvår sen så tänkte jag göra en fondvägg i mitt sovrum. Jag hittade en svart tapet med stora löv av sammet på av Nina cambell, men som ni kanske vet så är det en väldigt dyr tapet. Jag har hållt på och kollat runt lite men hittar inge bra som jag verkligen fastnar för. Så, vet ni någon bra affär, antingen ute eller på internet, med coola tapeter och för inte allt för dyra tapeter? Jag tar emotm alla tips ni har ;)

Av Mimmi Patricia - 29 oktober 2009 15:28

Alltså har ni tänkt på en sak? Det finns redan fullt med julpynt i affärerna och det är två månaer kvar till jul. Okej, kanske en månad kvar tills man börjar pynta. Jag vet inte när ni börjar pynta, när börjar ni? ;) Jag kan iallafall inte hålla fingrarna borta så vid första advent börjar julen synas hemma hos mig. Och på lucia åker granen upp. Men liksom chokladkalendrar finns redan ute i affärerna. Iallafall jag börjar tänka på hur gamal den där chokladen egentligen är, jag menar om du köper en nu och ska vänta till första december så är ju chokladen minst 1 månad gammal och lucka 24 choklad kommer ju vara 2 månader gammal. Jag tycker det är lite för tidigt med allt julpynt redan i Oktober :P


Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 29 oktober 2009 14:45

Har ni sett den nya kameran? Samsung ST500, den är ju jätte cool med en lite skärm på framsidan också. Haha den skulle jag och elin behöva för 99% av alla bilder vi försöker ta på oss så missar vi totalt, om vi har tur så kommer iallafall en av oss med på bild, Hihii. Varsegod alla egofotografer, ett tips.


  

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards