Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 17 oktober 2009 22:13

Alltså är inte fransk manikyr snyggt? Jag skulle lätt vilja ha sånna här naglar ;)


  

Av Mimmi Patricia - 17 oktober 2009 22:00

Jag är helt slut! Jag har varit i stallet typ 5 timmar; 2 fodringar, rida, mocka, fixa 2 boxar, bråkat med en galen unghäst m.m Och sen vart jag hämtad och vi åkte till vällingby och köpte med oss mat hem och sen kollat på en johan falk film. Ja dagen har varit ganska chill men med jag är ändå helt slut. Ja stallet var ganska tufft idag så jag var helt slut på vägen till vällingby ;) Vi firade pappa med mat, film och tårta så nu är jag heöt propp mätt också ;)


Nä och nu slutade kvällen med matte -.- Haha men jag har hela natten ;)

Haha nu ska jag... fixa klart naglarna, Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 17 oktober 2009 10:29

... Att jag skrev 7 inlägg igår :P är man aktiv eller vad? Hihi

Av Mimmi Patricia - 17 oktober 2009 10:25

Tjaba Tjena!

Jag har sovit så jävl* bra inatt så nu är jag pigg och utvilad ;) Kl.12 har jag lukchfodring och kl.16 så har jag eftermiddagsfodring så det är bara och börja ge sig iväg till stallet nu ;) Sen efter ska vi till vällingby och kpa med oss mat hem för vi ska fira pappa i förväg som fyller år på måndag. Så vi får se om jag hinner blogga nått mer.


Tjing sålänge <3

Tidigare månad - Senare månad

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards