Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 25 oktober 2009 21:58

Nu är jag så gaaalet trött så nu äntligen ska jag säga god natt! Det har varit en bra dag för jag har gjort mycket men man blir trött av och bara sova 4 timmar på 2 dygn. Inget och rekommendera :p nä nu drar jag täcket över huvudet och sover sött för imorgon smäller det med tjej middag ;) sorry alex men du räknas som tjej för en dag imorgon :p <3

Av Mimmi Patricia - 25 oktober 2009 21:54

''Vi ska leva tills vi dör''

Citat av Elin


Används av Mimmi och Elin hela tiden x)

Av Mimmi Patricia - 25 oktober 2009 16:45

Dröm

Om morgondagen

Minns

Gårdagen

Lev

Idag


  

Av Mimmi Patricia - 25 oktober 2009 16:33

Kan man det? för jag har så mycket saker kvar och göra men jag är så trött. Så fort jag satte mig i bilen så halv sov jag. Jaja, tror ni vi hittade nått täcke då? nä såklart inte. Det är hopplöst. Alla tror att man har hästar som fryser bara man blåser på dom så det finns ju bara täcken som är 100 grader varma. Jag förstår inte hur dom som skapar produkterna tänker alltså. Vi hittade iallafall ett skritt täcke som jag tyckte var bra. Jaja nu har jag fått ur mig lite irritation. Nu ska jag till stallet och rida, det blir lydnandövningar idag. Jag mockade och gjorde allt annat i morse så det är skönt iallafall.


Tjing sålänge ;)


Det skritt täcket köpte vi, lite reklam blir det också. Från horze, där också bilden är lånad ifrån ;)

  

Av Mimmi Patricia - 25 oktober 2009 13:11

Faktiskt så lagade jag ingen mat igår utan jag var i stallet istället. Eller man fick ju ett par samtal från köket med frågor om hur man ska göra :P Jag blir liksom nte ledig ifrån matlagningen vart jag än är. Och sen när jag kom hem så åkte jag ju såklart på bakningen. Det vart stressigt men Gott!


Det bjöds på cibatas med cowboy soppa och sallad.

 

Och det bjöds också på Brocoli paj och tacos paj ;) 

  

Och såklart den älskade hallon smulpajen! Även kladdkaka, kakor och rulltårta fanns men jag hann inte fota det x)


  


Nu är det HOrze nästa för och köpa ett nytt innetäcke till Paletteson ;)

TJing <3



Av Mimmi Patricia - 25 oktober 2009 13:10

VI har bestämmt oss för att det blir spårklippning på vår lilla dam, vi får se hur det kommer och se ut ;)


  

Av Mimmi Patricia - 25 oktober 2009 13:05

Jag hoppas att ingen missat att ställa tillbaka kolckan en timme! fy skäms på er i såna fall ;)


Fakta/Vintertid är normaltid

• Sommartid infördes i Sverige 1980. Vintertiden är normaltid sedan 1870.

• Vintertid infaller i år på söndagen den 25 oktober. Klockan 03.00 vrids klockan tillbaka till 02.00

• Sommartiden är sedan 1996 sju månader lång. I hela EU gäller att den börjar sista söndagen i mars och slutar sista söndagen i oktober.

TT

Av Mimmi Patricia - 25 oktober 2009 11:42

Min lilla Jacson åker till England idag och är borta i veckor!!!

Kommentar till Dagens citat 24/10
jacson! jag åker snaaart! jag e jätte nervöööös! jag kommer sakna diiig! när jag kommer tillbaka får vi ha kramkalas och ha lunchdejt på ikea! :*

av annie Idag kl 00:30
Jag kommer sakna dig också gumman! Oj, då när du kommer hem blir det kramar och dejter! :* 
  
Denna kvinna är gaaalen och jag kommer sakna henne! Ha det bäst i England! <33

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards