Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 12 oktober 2009 20:09

Efter att knappt ha sovit något är jag ganska trött, sov ca. 5 timmar inatt och det var 5 dåliga timmar av sömn, men jag kommer nog sova riktigt gott inatt ;) Nej jag ser inte ut som ett troll efter frisören, eller iallafall ett gulligt troll :P Det var bra och anna som klipper mig är duktig!


Nu väntar maten och matte och sen en dusch och sen sängen, ja som ni hör, min dag är inte slut än ;)


Tjing <3


Dagens middag: Tortelini med ost och skinka.

Av Mimmi Patricia - 12 oktober 2009 13:07

Ja klockan 3 var det dax förklippnig, vi får se hur det blir:P

Av Mimmi Patricia - 12 oktober 2009 09:15

Ja en ny dag, ny vecka och än en dag närmare jul. Fråga mig inte vad jag fick jul ifrån men nu ska ni få lära er nått. Jag älskar julen, all belysning och julkänslan är så mysig och bakning och maten och allt är så himla bra med julen.


Men men det är ett tag kvar ;) Idag så har jag hemstudiedag så jag tänkte klippa mig om jag får en tid, jag vet att jag är lite sent ute men jag glömde ju såklart ringa i fredags men får se om dom kan klämma in mig nån gång under dan :)

Men nu är det matte på schemat, så...

Tjing så länge ;)

Tidigare månad - Senare månad

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards