Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 18 oktober 2009 23:45

... Visa tårtan som mickan och mamma gjort, jätte god var den ;)


  


Ja det är tomtebloss. Och Ja, jag trodde det började brinna när mikaela tände dom :P

Haha jag tror jag satt i min lilla egen värld med jag vaknade till när jag såg "lågor". x)

Av Mimmi Patricia - 18 oktober 2009 23:27

Ja nu var den här dagen slut då. Matten sitter vell ganska bra inför provet men imorgon ska jag plugga lite till så att det verkligen sitter ;) Alltså jag är så himla nöjd med mobilen men jag hoppas den tål mycket sms för jag sms:ar gaaalet, som ni kanske vet redan ;) Folk brukar säga att jag har telefon istället för facebook och det  är nog lite så :P Jag har målat på mina naglar igen med någon lite glittrig färg ;)


Bra och billigt, jag älskar depend ;)


  




Nä nu ska jag studsa i sängs och sova sööt.

God natt <3

Wow

Av Mimmi Patricia - 18 oktober 2009 21:49

Hihi nu ska ni få veta vad jag sa Woho! åt.

Jag har fåt en ny mobil, så nu slipper jag stenen som jag haft medan min varit trasig :D


Är den inte snygg?


  


Av Mimmi Patricia - 18 oktober 2009 15:14

Haha ja det säger jag just nu, varför får ni veta ikväll :D

Nu vart ni allt nyfikna va?

Av Mimmi Patricia - 18 oktober 2009 13:58

Hellu, jag känner mig väldigt duktig idag. kl. är 2 och jag har hunnit och åka till vällingby och kolla på en jacka, ätit lunch och snackat lite skit med Ida ;) Och klockan är liksom bara 2. Ja här har ni en som inte segar. Nu är det matte inför provet på tisdag och för att gör det lite roligare så blir det en tårtbit från igår också.


Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 18 oktober 2009 00:08

Japp kl. är snart hal ett på natten och jag sitter och lirar guitar. Haha jag shiftar mellan:

I'm yours - Jason Maraz

Hate that I love you - Rihanna

Bubbly - Colbie Caillat

Gallary - Mario Vazquez


Ah det visste ni inte att jag kunde spela va? :P haha men jag är inte världsbäst med jag spelar lite på skoj ;)

Nu är naglarna glittriga också ;)

Tjing <3

Tidigare månad - Senare månad

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards