Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 16 oktober 2009 23:05

Jag måste bara slänga in ett sisat inlägg.

Är inte denna kvinna så himla sööt och snygg?

Jo det är hon <33


Snodde bilden från henns blogg för hon är så sööt på den här bilden ;)


  

Linnea <3

Av Mimmi Patricia - 16 oktober 2009 22:55

Japp, jag sitter här och vinglar :P hihi jag är faktiskt jätte yr och nej jag har inte druckit ;) Men jag mår mycket bättre nu än förut. Det har varit en halv seg dag och gansak tråkig så jag har inget vettigt och skriva så jag ska inte tråka ut er mer utan nu ska jag sova lite ;)


God natt älsklinga <3


Dagens middag: Tacos :D 

Av Mimmi Patricia - 16 oktober 2009 22:44

Ni vet känslan man känner av lättnad när man haft en tung sten på hjärtat som gjort det tungt och andas. Den lättnaden är så underbar och det är precis den lättnaden som jag känner nu.


Tack för att du tog första steget och redde ut allt!

Av Mimmi Patricia - 16 oktober 2009 17:12

Jag älskar dig och jag saknar dig gaaalet gumman!! <33333


  

Jaime till vänster och Herman till höger ;) <33

Av Mimmi Patricia - 16 oktober 2009 17:04

Nä man söker på alla olika parodier på youtube :P Haha ni måste bara söka på hans af clae sexdebut på youtube och lyssna på den för den är så jäkla bra! tycker jag och Elin iallafall x) hihi. Nu typ flummar jag med syrran.

Tjing <3


Måste bara lägga ut dnna flumbild från i sommras, vi hade tråkigt då också.


  

Du hatar mig för att jag lägger ut bilden men jag vet att du älskar mig syrran ;) <333


Av Mimmi Patricia - 16 oktober 2009 14:18

... Får man vell hoppas för just nu regnar det :/

Jag har sovit lite och fått i mig lite mat så jag börjar må bättre nu ;)

Av Mimmi Patricia - 16 oktober 2009 11:08

Hellu.

Jag har varit i skolan en timme idag för att träna lite på matten inför provet på tisdag och sen skulle vi egentligen ha idrott men jag mår inte alls bra så jag gick hem istället. Nu tänkte jag kolla på andra avenyn och ta en kopp te. Jag kommer säkert somna till men det behöver jag nog. Tjing <3

Tidigare månad - Senare månad

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards