Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 15 oktober 2009 22:37

Nu är det så att världens bästa ponny + jag som ryttare och + den bästa tränaren så gjode jag och palette STORA framsteg idag, och då menar jag STORA :D Det gick så himla bra och jag kommer sova så gott inatt! Nu känner jag varenda muskel i hela kroppen ta igen sig och det kommer nog sluta med träningsvärk imorgon. Och speciellt magmusklerna har arbetat otroligt mycket ;)


Nej hej hopp mina vänner, nu ska jag bara slappna av och dricka min oboy.

Tjing ;)

Av Mimmi Patricia - 15 oktober 2009 17:04

Haha ja jag börjar undra :P Det blir en del inlägg ;)

Nu är matten klar och jag sitter och gör ingenting :P


Jag längatar till klockan 8 då jag ska rida för min tränare och jag vet att det kommer gå jätte bra! Det är något magiskt med min tränare tror jag för det går alltid så himla bra och det känns så lätt när hon hjälper mig, så tack för att du lägger ner din tid på mig! :D


Jag sitter och funderar på om det blir en god hemma lagad lasange idag, fast det hinner jag nog inte kom jag på :P men det skulle inte sitta fel ;)


Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 15 oktober 2009 15:32

Finns dt något godare? En chokladbit kan göra så mycket för stunden.

Tack för chokladen ;)


  

?

Av Mimmi Patricia - 15 oktober 2009 14:54

Varför finns det en tung sten på hjärtat som gör det svårt och andas...??

Av Mimmi Patricia - 15 oktober 2009 08:15

Här står jag, ganska pigg, med papper i näsan! Nej jag är inte knäpp men min kropp kände för attt göra sig av med lite blod och nu har jag näsblod. Jaja det går nog över ;)

Jag ska snart gå till bussen, ah 9.40 och håller just på och gör iordning mig.

Ha en bra dag Tjing ;) <3

Tidigare månad - Senare månad

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards