Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 19 oktober 2009 22:45

God natt och sov gott! <33



  

Av Mimmi Patricia - 19 oktober 2009 22:40

.. Japp, det sa mamma till mig imorse, haha men det luktar gott ;)


         


Innehåller håret just nu :P

Av Mimmi Patricia - 19 oktober 2009 22:06

... Ni måste kolla på den här, haha jag skratta så jag grät, men det är ju också min konstiga humor :P

http://www.youtube.com/watch?v=AYWN8-RQR-E

Av Mimmi Patricia - 19 oktober 2009 21:55

Haha japp, det gick skit bra och rida idag, efter ca 45 minuter slappnade Palette av riktigt ordentligt och det var som att sväva på rosa moln :D Hon är så fin pärlan ;) Det var väldigt mysig stämning i stallet idag tyckte jag och det är alltid lika trevligt när det är det ;)


Nu måste jag plugga spanska -.- Men Men, sånt är livet ;)


Tjing <3 

Av Mimmi Patricia - 19 oktober 2009 16:56

Vad får jag och Elin allt ifrån?! GLÖGGEN såklart x)

<333

Av Mimmi Patricia - 19 oktober 2009 16:45

Nu har jag koll på matten! Hoppas jag iallafall, Jag satt kvar efter skolan och pluggade lite så nu ska det nog funka imorgon, Tack för hjälpen!

Och när jag kommer till bussen så står Annelie där så vi åkte bussen tillsammans och oj va vi pratade, tiden gick riktig fort där, tack för sällskapet ;)


Och sen så vid en busshållplats så bara börjar det lysa, då ser jag min ängel stå där och ska gå på min buss. Tror ni jag vart glad?! Jag hade bara lust och springa fram till elin och lyfta upp henne och snurra runt henne. Så glad och mycket mer vart jag :D Nu kommer jag sova RIKTIGT gott inatt då man träffat henne också :D


Nu ska jag till stallet, jag och Annie har bestämt dejt runt halv 6 :P Haha ja, vi får se vilket flummparty det blir idag :P


Tjing så länge <3

Av Mimmi Patricia - 19 oktober 2009 07:00

Världens bästa pappa fyller år idag, så grattis! Skrattande

Tidigare månad - Senare månad

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards