Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 24 oktober 2009 23:32

''Va, är inte du kvinna? Då borde du kunna göra två saker samtidigt''

Citat av Elin

Av Mimmi Patricia - 24 oktober 2009 23:23

Alltså nu har jag ätit så gaaalet mycket. Eller ah, det är nog mycket mindre än vad det känns men min lilla kropp är iallafall proppmätt! Det var så gott allting så jag har ätit lite för mycket nu tror jag ;) det var så mycket mat så vi glömde att vi bakat rulltårta också, men det var nog bra det :p just nu sitter vi i soffan och snackar lite om allt möjligt. Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 24 oktober 2009 17:49

Ni vet ju att jag har hand om lilla rosa i stallet för att hennes ägare, Ewa, är och tävlar agility med sina hundar. Och idag så fick jag ett sms av henne att dom vann! :-D Polo kom 1:a och Pricken 2:a :-D Grattis!

Av Mimmi Patricia - 24 oktober 2009 17:37

Som jag sa, gästerna har kommit och är jag klar? Nä, men snart så ;) jag ska försöka fota så mycket jag kan så ni får lite bilder ikväll ;) nu ska vi äta paj och soppa och sen har jag bakat hallon smulpaj och rulltårta :-D Tjing så länge <3

Av Mimmi Patricia - 24 oktober 2009 11:26

Jag ser ut som en gammal tant när jag går runt med denna träningsvärk, vad ska folk tro ikväll? Jaja, eftersom att jag mest suttit på morgonen har jag passat på och tänkt lite också ;) också kom jag på vad jag ska laga för halloween mat på måndag, okej det här är inget för känsliga öron ;) det blir tarmar fyllda med inälvor doppade i blod med grön hud ovanpå ;) den ni, jag vet det låter så smarrigt :p Haha hoppas jag inte förstört eran dag nu :p Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 24 oktober 2009 09:42

För en vecka sen så laddade jag ner filmen, Save the last dance, till mobilen och nu på morgonen har jag legat och kollat klart på den. Vad tyckte då lilla jag om filmen? Det var så gaaalet bra tycker jag. Den handlar om sara som förlorat sin mamma. Sara älskar och dansa och när hon var liten dansade hon alltin balett. Men när hennes mamma gick bort så slutade hon. Hon flyttar till sin pappa och får träffar hon en kille som får henne och börja dansa igen och söka till julliard. Alltså den var jätte bra så jag tycker verkligen att ni ska se den! Det blev vell helgen film tips det ;)

Av Mimmi Patricia - 24 oktober 2009 09:33

Någon som känner att den vill vara min assisten för en dag? För jag har så himla ont i varenda del av hela kroppen. Nej jag är inte sjuk men träningsvärken från igår känns riktigt ordentligt nu. Jag har inte vågat gå upp ur sängen än för att det gör ont bara jag ligger mer :p Haha, jaja det känns ändå bra i kroppen för nu vet jag att jag tog i och inte latade mig ;) idag då? Först till stallet och fodra, Sen ta hand om 2 hästar och sen hem och baka och fixa för sen kl.5 kommer gästerna för vi ska fira pappa i efterskott ;) okej, jag ber om ursäkt redan nu till alla som kommer men jag har en stressig dag så jag kommer nog själv komma lite sent ;) tjing <3

Av Mimmi Patricia - 24 oktober 2009 00:31

Nä nu släcker jag för idag ;) god natt alla söötisar <3

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards