Alla inlägg under december 2009

Av Mimmi Patricia - 20 december 2009 22:26

Jag har fått låna "Män som hatar kvinnor" av Daniel och jag har blivit helt fast så nu är det läsa, läsa, läsa. Det går lite långsammt och tillslut blir det jobbig eftersom att jag har dyslexi men om det är en bok jag fastnar för så orkar jag kämpa mig igenom boken. Jag har ju sett alla filmer och tycker dom är jätte bra och Daniel har tjatat i typ 2 veckors tid att jag borde läsa böckerna för att dom är så bra och... ah nu gör jag det och jag är redan fast.


Så nu ska jag fortsätta och läsa och sen sova. God natt snyggingar <3

Av Mimmi Patricia - 20 december 2009 21:51

Den här låten går på Replay just nu alltå! Replay med Iyaz är så gaaalet bra! Gissa vilken låt jag kommer ha på hjärnan ett tag framöver. <3

Av Mimmi Patricia - 20 december 2009 21:40

... Säger mycket. Haha det fnns många flummbilder på mig har jag insett nu :P

Av Mimmi Patricia - 20 december 2009 20:41

Japp, det är dax och fota porträtt foton av syrran. Hihi, kuligt, kuligt. Är det inte kul och fota? Jo det är grymt kul. Jag ska gå fotokurserna sen har jag bestämt mig för och då jäklar blir det foton ;D

Av Mimmi Patricia - 20 december 2009 19:51

Hjälp, 4 dagar till julafton, 4! Tiden har gått så sjukt snabbt men den gör väl det när man har roligt.


Vad har hänt sen senast då? Igår så var vi typ 15 pers hemma hos Daniel och hade jätteroligt. Vi kollade på film, pratade, hade snöbollskrig och massor av annat. Trevligt var det. Sen har det inte hänt så mycket mer. Jag och syrran handlade julklappar till mamma och pappa idag så nu är det klart. Óch imorgon ska jag handla julklappar till syrran och sen har jag handlat klart.


Nu sitter jag och försöker göra lite no men det går inte så bra. Jag täner lite för mycket på nått som distraherar mig ifrån och koncentrera mig. Men nuska jag skärpa mig och skriva färdigt! Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 18 december 2009 16:43

... Knäck är gjord :D Haha, den ni!

Av Mimmi Patricia - 18 december 2009 12:32

"När jag skulle åka hem hade dörrarna på tåget frusit fast så då fick tågnissarna stå och hacka bort is från dörrarna så de skulle gå och stänga. Haha"


Haha, Skrivet av Jacson på hennes facebook. Haha det var nog det roligaste jag har hört på ett tag. Dom fick stå och hacka bort is från pendeldörrarna. Haha, men det var ju STORA förseningar på hela sl igår. Inga 10 minuter förseningra här utan typ 1 timmes. Att vi stockholmare aldrig lär oss att det blir kallt på vintern och att snön kommer någon gång varje år. Men nej då, det sitter långt inne också blir det kaos när snön kopper. Ja Grattis stockholm va duktiga ni är!



Av Mimmi Patricia - 18 december 2009 12:23

Usch det är kallt ute. Okej, 6 minus jag ska inte klaga norrland men alltså det är kallt för en stockholmare, Haha. Okej jag är ju halv norrläning och halv stockholmare men endå. Men har vi tur så håller kylan i sig och vi får snö på JulAfton :D Så som det ser ut nu så finns det stora chanser för att vi får snö i hela svergie på JulAfton och om det blir så så är det första gången sedan 1995. Den ni! <3

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards