Alla inlägg under december 2009

Av Mimmi Patricia - 23 december 2009 00:06

Det här var 2 av dom första julklapparna som lades under granen. Från mig och mikaela till mamma och pappa. Hihi, men nu är granen alldeles full av klappar och mer blir det på julafton. Nu är verkligen Jul känslan här!


  

Av Mimmi Patricia - 23 december 2009 00:04

Jag och Annie hade lite klotter stund i stallet nä vi väntade på våra pappor. Hihi, juligt ska det vara och juligt är det. Vem blir inte glda av lite äckta Jacson klotter ?


    

Av Mimmi Patricia - 23 december 2009 00:02

Det snöar igen, och det kommer bara mer och mer. Herre gud, det blir e vit julafton (Peppar, Peppar, ta i trä). Tänk det var många år sen det var snö på julafton. Iallafall i stockholm. Men... jo det är 2 dagar kvar så snön kan inte fösvinna till dess. Hihi, nu blir man glad! <3

Av Mimmi Patricia - 22 december 2009 21:52

Just nu ligger jag och syrran på golvet och bara flummar. Haha vi har väldigt kul här borta <3

Av Mimmi Patricia - 22 december 2009 21:44

Som jag alltid säger så är nalle phu en riktigt rolig liten nalle. Vet ni vad han klädde ut sig till för och försöka lura bina när han skulle hämta honung? Ett bi såklart. Haha mycket smart av honom. Han måste verkligen ha liknat ett bi alltså xD <3

Av Mimmi Patricia - 22 december 2009 21:37

''Ser du inte att det är toker? Han ser ju tokig ut''

av mig när jag och mikaela spelade trivial pursuit och hon skulle säga vad dvärgen på bilden hette.

Av Mimmi Patricia - 22 december 2009 18:27

Galloppera barbacka, i hög snö på en stor äng när det börjar mörkna... Det är mysiiigt :)

Av Mimmi Patricia - 22 december 2009 12:48

Först hade jag ju noja på te, kamomil te. Okej det här jag fortfarande men nu har jag verkligen fått noja på mandariner också. Vad är det med mig? Jag äter mandariner hela tiden. På morgonen, efter lunch, efter middag, innan jag går och lägger mig. Ah det blir typ 4 varje dag. Men det är ju frukt och det är ju nyttigt så det är ju inte direkt dåligt ;) <3

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards