Alla inlägg under oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 24 oktober 2009 09:33

Någon som känner att den vill vara min assisten för en dag? För jag har så himla ont i varenda del av hela kroppen. Nej jag är inte sjuk men träningsvärken från igår känns riktigt ordentligt nu. Jag har inte vågat gå upp ur sängen än för att det gör ont bara jag ligger mer :p Haha, jaja det känns ändå bra i kroppen för nu vet jag att jag tog i och inte latade mig ;) idag då? Först till stallet och fodra, Sen ta hand om 2 hästar och sen hem och baka och fixa för sen kl.5 kommer gästerna för vi ska fira pappa i efterskott ;) okej, jag ber om ursäkt redan nu till alla som kommer men jag har en stressig dag så jag kommer nog själv komma lite sent ;) tjing <3

Av Mimmi Patricia - 24 oktober 2009 00:31

Nä nu släcker jag för idag ;) god natt alla söötisar <3

Av Mimmi Patricia - 24 oktober 2009 00:28

Jag ligger och bloggar gratis från mobilen. Är man inte bäst! Haha men jag tror jag har börjat bli lite beroende :p man bara lite lite ;)

Av Mimmi Patricia - 24 oktober 2009 00:21

''Bakad pumpa med ost eller bakad rumpa med ost?''

Citat av Mimmi

Av Mimmi Patricia - 23 oktober 2009 23:11

Idag så longerade jag bara palette eftersom att jag har sån träningsvärk från hård träning hela veckan :p men hon var riktigt duktig idag och arbetade på bra i vänster galloppen :-D och nu har jag hand om lilla rosa också så nu var det dubbelt så lång tid ;) just nu sitter jag och halv sover, få se om jag går upp och lägger mig snart ;) Tjing <3

Mys

Av Mimmi Patricia - 23 oktober 2009 16:25

Gud va jag längtar till julen, och alla dofter och stämningen :D


  


Jag börjar bli klar med Naturkunskapen äntligen och ska snart dra till stallet, jag tror det blir lite longering ïdag och få henne och riktigkt röra bogarna ;)


Jag längtar så gaaalet till på måndag. Halloweemiddag med tjejerna, och sen stannar elin till på tisdag. Lovet kan inte börja bättre!


Några förslag på mat? Jag ska vell laga något lite haloween inspererat ;)



Av Mimmi Patricia - 23 oktober 2009 15:16

Jag sitter och funderar på om jag ska gå och ta en bit. Jag har nämligen en god toblerone som ligger och ropar på mig i kylen ;) Vad tycker ni, ska jag ta en bit?



  

Av Mimmi Patricia - 23 oktober 2009 14:15

Just nu sitter jag och messar med Elin, jag vet det var jättelänge sen vi två messa x) Jag tänke göra klart Naturkunskapen så har man ett mindre problem ur världen ;)


Vi får se ikväll vad dagens citat blir ;)

Tjing <3

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards