Alla inlägg under oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 27 oktober 2009 15:25

Ja ni får stå ut med mig för jag måste plugga och för att göra det lite roligare så slänger jag in ett inlägg då och då. Just nu har jag precis läst om medeltiden och målat naglarna ;) man måste underhålla det yttre :P Vi får se om jag kan få till en snygg fransk manikyr, man vet aldrig.

Av Mimmi Patricia - 27 oktober 2009 15:04

Jag håller på och letar efter nya ridbyxor för inga av mina ridbyxor är användbara. Dom är trasiga, för stora och nötta så nu kolar jag runt efter märket EuroStar eller GrandPrix också ramlade jag in på GrandPrix hemsida. En jätte mysig sida som har väldigt mycket. Dom har kategorierna: Häst, Hund, Katt, Fågel, Gnagare, Reptil och fisk, vilket betyer ett stort utbud och inte alls så dyra tycker jag. Jag har sett ett par skitsnygga ridbyxor där av Jacson som är av jeanse modell. Kolla gärna in sidan ;)

www.grandprix.se

Haha nu gör jag reklam igen :P

Dethär är ett par varmfodrade GrandPrix ridbyxor som jag är lite sugen på ;) 

  

Av Mimmi Patricia - 27 oktober 2009 14:45

Nu står pajen i ugnen och Matt Wertz är på i förstärkaren, det här är det bästa med och vara hemma själv. Man kan koppla in telefonen till förstärkaren och spela just den musiken man vill. I love this! ;)

Och smulpaj på det gör bara saken ännu bättre. 

Av Mimmi Patricia - 27 oktober 2009 14:16

Okej, jag vet jag var jätte dålig på och blogga i går men hela tjej gänge var ju här och mobilen ville inte sammarbeta med mig så det vart tyvär bara ett par inlägg. Men dagens citat fick ni iallafall igår ;) Så hur var det igår? Det var gaaalet kul, jag var flumm som vanligt och alla hade konstig humor som vanligt. Ah det var flumm som vanligt igår. Jag och elin skrattade typ hela tiden och efter en nypa frisk luft så skrattade vi ännu mer ;) Runt 12 så gick alla och jag och elin tog en macka och pratade lite och sen gick vi upp och fortsatte och prata. Förlåt pappa för att du inte kunde sova men jag trodde vi inte hördes <3


Men sammanfattnings vis så hade jag grymt kul och nu ska jag baka smulpaj!

Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 26 oktober 2009 23:45

"Det finns många träd här!"

Av Elin

Av Mimmi Patricia - 26 oktober 2009 19:26

Klockan är halv 8 och nu kommer det första inlägget. Förlåt men det har varit väldigt stressigt idag. Det vart intervall träning för palette idag. Hon var riktigt duktig idag och var väldigt lyhörd på hjälperna. Sen var det affären nästa och handla sen hem och laga lasange och sen iväg och möta alla. Nu sitter vi och kollar så next. En film med nicolas cage i huvudrollen ;) en riktigt bra film tycker jag. Ett till film tips! nu ska jag kolla på filmen. Jag slänger in mer inlägg ikväll. Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 25 oktober 2009 21:58

Nu är jag så gaaalet trött så nu äntligen ska jag säga god natt! Det har varit en bra dag för jag har gjort mycket men man blir trött av och bara sova 4 timmar på 2 dygn. Inget och rekommendera :p nä nu drar jag täcket över huvudet och sover sött för imorgon smäller det med tjej middag ;) sorry alex men du räknas som tjej för en dag imorgon :p <3

Av Mimmi Patricia - 25 oktober 2009 21:54

''Vi ska leva tills vi dör''

Citat av Elin


Används av Mimmi och Elin hela tiden x)

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards