Alla inlägg under oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 27 oktober 2009 21:57

Det är nog dax för lilla mig och ta på mig god natt mössan. Det är tidigt men jag hoppas att jag kan sova bort förkylningen och få lite nya krafter till imorgon ;) God natt alla söötisar <3

Av Mimmi Patricia - 27 oktober 2009 20:56

Eller är det bara jag som tycker det?


  

Av Mimmi Patricia - 27 oktober 2009 20:36

Alltså låten har fastnat på hjärnan och jag kan inte sluta sjunga den. Visst jag tycker den är skit bra men om ett tag kommer alla runt omkring mig bli galen på mig :P Matt Wertz - Everything´s right är en skit bra låt tycker jag ;)

Av Mimmi Patricia - 27 oktober 2009 20:05

Jag sitter och kollar lite på träningskläder. Eftersom att det är lov så har jag lite tid för och åka och köpa träningskläder som jag måste ha. Jag har kollat lite på stadium och hm och jag tror attjag kan hitta nått ;) Jag och Elin sitter just nu och har ett intressant disskutions änme om apor, vi får se hur det slutar :P <3

Av Mimmi Patricia - 27 oktober 2009 19:00

"Fråga Åsa, hon vet!"

Citat av Elin

Av Mimmi Patricia - 27 oktober 2009 17:33

Min Foppa har en stor plats i mitt hjärta!


  


Av Mimmi Patricia - 27 oktober 2009 16:40

Ikväll klockan 21:00 på kanal 5, vet ni vad det är då?

Jo det är, Desperate housewives. Det ska jag kolla på nu när jag har tid! Jag har inte sett på två veckor så vi får se hur mycket jag kommer förstå ;)


  

Av Mimmi Patricia - 27 oktober 2009 16:32

Ja, man sitter här själv i mörkret med tända ljus och såklart musiken. Usch, klockan är halv 5 och det är snart mörkt. Det är inte klokt va sanbbt det går för mörkret och komma, men det är mysigt  ;) Det är mindre än 2 månader kvar till jul nu, åh va jag längtar ;) Haha, bara för att det är mörkt började jag tnka på snö och jul, fråga mig inte varför. Men det är lite julstämmning med den här musiken och all l jusen. Jag har typ 10 tända ljus omkring mig. Och den är förkylningen som jag dragit på mig gillar jag inte! och jag har väntat på en nysning hela dagen men tror ni den kommer? såklart den inte gör! Jag kommer bli galen snart.

Tjing <3

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards