Alla inlägg under oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 28 oktober 2009 22:12

Jag kom precis in ifrån och ha varit ute med Pernilla. Det var riktigt kul och träffa henne då det var ett tag sen. Jag pratade på som vanligt och vi flummade som vanligt. Jag fick väldigt mycket sagt under dom 2 timmarna vi träffades :P


Nu sitter jag och försöker värma mina fingarar för det var så himla kallt ute. Kom igen, hjälp mig nu med vilket färg på kofta jag ska köpa ;)

Av Mimmi Patricia - 28 oktober 2009 19:47

Eftersom att jag inte hittade en cardigan i vällingby idag så har jag bestämt mig för och beställa cardiganen ifrån ellos. Men jag har ett litet problem så ni får hjälpa mig. Grå eller Plommon? :D


Plommon             Eller                Grå


       

Av Mimmi Patricia - 28 oktober 2009 19:40

... Sparkade bak ut med mig på för första gången idag. Hon vart lite sur på mig för att jag verkligen jobbade med henne och det vart lite jobbigt. Och jag bara skrattade och tyckte det var så kul. Jag menar det är ju ett bevis på att hon tycker det är jobbigt och det är så det ska vara. Jag har äntligen börjat hitta knapparna lite ;)

Tjing, Tjong, Långkalsong <3

Av Mimmi Patricia - 28 oktober 2009 19:22

Japp, då var man hemma. Och med mig har jag ett par vantar och en mössa från åhlense och ett plåster från vårdcentralen ;) Ah jag var ner och tog vaccinet mot svininfluensan och det gick snabbt och smärtfritt! Jag kände verkligen ingenting. Jag frågade sköterskan om hon stuckit och hon svarade om, jag är redan klar. Hihii så jag kände ingenting. Det vart ingen cardigan för den var inte lika fin på mig och den var inge skön heller.


Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 28 oktober 2009 11:47

Japp, det bär av till stallt snart. Jag vill rida i stora ridhuset som har mycket speglar då jag ska träna skänkelvikningar, öppnor och slutor. Hihii, japp jag är ett litet ego. Sen tror jag att jag ska åka ner och ta vaccination mot svininfluensan på vårdcentralen. Jag måste höra med dom om det gör något om jag är lite förkyld, i såna fall får jag vänt. Sen kanske jag svänger in på Lindex och köper den där cardiganen som jag la ut bild på igår. Vi får se vad jag kommer hem med ;)


Tjing <3


Yes, jag är positiv även när det gäller sprutor. Jaja brukar jag säga och en är det klart!

  

Av Mimmi Patricia - 28 oktober 2009 11:28

Älit talat så är hallonpajen nästan godare dagen efter då den ståt i kylen ett dygn för då smakar den som cheese cake. Haha, ja jag vet att det låter som att jag ätit mycket den här veckan men jag brukar faktiskt inte göra det. Men har man gäster och bakar så blir det lätt så ;) Men Mildas Vanilj sås är sååå good. Vispa upp den riktigt ordentligt så den är helt fluffig så är den jätte god.




Av Mimmi Patricia - 28 oktober 2009 11:21

Det är höst och jag blir så insprerad av alla höst kläder som kommer. Alla olika cardigans som är både stickade och virkade. Och såklart hittade jag en jätte gullig cardigan idag också ;)


  

Den var vell sööt? Hittad på Ellos

Av Mimmi Patricia - 28 oktober 2009 10:51

Jag har försökt och komma frammåt lite med matten och repitera men jag har verkligen ingen lust. Vi får se, jag kanske bara går igenom VG och MVG uppgifterna för G uppgifterna är så lätta ;) Jag ska till staller snart så att jag kan rida i stora ridhuset och sen ikväll ska jag träffa Pernilla ;)


Tjing <3

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards