Alla inlägg under oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 29 oktober 2009 12:22

Det har jag, jag har bestämt mig för och städa hela huset just nu! Va fint det kommer bli :D

Av Mimmi Patricia - 29 oktober 2009 11:39

Jag måste ta och visa lite bilder på vårt nya mysiga fikarum. Kristin och Malin renoverade det i helgen och det blev riktigt mysigt. Jag har tyvär inga bilder från förre renoveringen men jag kan ju säga att det såg ut som en gammal håla ;) Tack för ett mysigt fika rum, Det uppskattar vi nog alla innerst inne!


När man precis kommer in

Sofforna är omklädda och väggarna målade, dt var gult förut.       

Och Minus trivs bra i sin nya lilla hörna.

 

Och vi får rita med kritor på dörrarna :P 

 

Haha, bästa!    

  


Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 29 oktober 2009 11:19

Haha, min arm har svulnat upp efter vaccinet igår så nu jäklar har en "muskel" Híhii. Det är lite ömt men det går snart över. Jag har suttit lite och försökt med lite matte men min koncentrations förmåga är som sagt inte så bra så det går vell si så där. Idag ska jag... typ ta det lugnt tror jag. Jag får snart huset för mig själv, Jiippii, Så snart spelas det musik i förstärkaren.


Tjing

Av Mimmi Patricia - 28 oktober 2009 23:41

Gud va galen jag blir på min lill syrra. Hon sitter och bombar mig på sms! hon har typ skickat 300 st inom loppet av 30 minuter, alltså nu får det vara nog. Jag hittar ju inte mina seriösa sms som jag disskuterar. Snart får hon ta och sluta!

Svar på en komentar om vilken marabou favorit jag har så är svaret Amigo ;)

Gud va jag nyser mycket nu när jag är förskyld, taket lyfter nog snart är jag rädd för. Där du Elin, nu är det många 10 procentare.


  


Nu ska jag nog ta och lägga mig snart så här med säger jag godnatt ;)



Av Mimmi Patricia - 28 oktober 2009 22:55

"Allt kan alltid misstolkas på ett eller annat sätt!"

Citat av... Mimmi eller Elin, är inte riktigt säker :P

Av Mimmi Patricia - 28 oktober 2009 22:53

Är inte det här ett riktigt bustroll? Min lilla kusin ser väldigt busig ut och det är hon också!


  

Av Mimmi Patricia - 28 oktober 2009 22:33

Jag gjorde nyss en omröstning, som ni såklart ska rösta på, om marabou smaker och jag insåg en sak. Shit va många olika smaker det finns. Och inte nog med olika chokladkakor, det fins ju askar och påsar och små saker och herregud vilket stort sortiment marabou har. Dom måste vara rika dom som uppfann Marabou. Men en sak kan vi alla erkänna, dom gjorde en bar uppfining för riktigt gott är det!


  

Av Mimmi Patricia - 28 oktober 2009 22:17

Okej, nu är det så att jag köpte den nya Marabou vinter och provade den, man måste ju testa ;) Vad tyckte jag då? Sorry marabou, ja älskar choklad men nä. Den här var verkligen inte god! Bättre lycka näsat gång.

Har ni provat den? Vad tycker ni?


  

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards