Alla inlägg under oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 31 oktober 2009 06:00

Ingen vaken? Jag föstår er, jag skulle gärna ligga kvar och sova men har man tagit åt sig en morgonfodring så får man skylla sig själv. Nu ska jag fixa mig lite, nog för att det är halloween men jag behöver ju inte ge alla hjärtattack som jag ska träffa idag. Äh så farligt är det inte hoppas jag. 


Ha en bra dag så återkommer jag ikväll ;) <3

Av Mimmi Patricia - 30 oktober 2009 23:18

Imorgon blir det dressyrtävlingar i vällingby med Elin då, och vi är bara åskådare ;) Men det blir förmodligen inte så mycket bloggande imorgon, iallafall inte på dagen.

Nä man ska upp 6 imorgon så det är bara och tacka för den här dagen och säga God Natt <3

Av Mimmi Patricia - 30 oktober 2009 21:19

"Allt är möjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid"

Av Anonym

Av Mimmi Patricia - 30 oktober 2009 20:49

Okej, jag vet att den är gammal men den är så bra ;)


Av Mimmi Patricia - 30 oktober 2009 20:24

Nu känner jag mig äntligen lite bättre, jag blir verkligen så himla rastlös av och vara sjuk och inte orka göra något. Jag har ju så mycket energi i kroppen och nu när jag bara vilat, ni vill inte veta vilken energi jag har. Mikaela is back on track! Hon red för andra gången idag efter hennes knä operation och det gick tydligen riktigt bra. Nu kollar vi på film och jag ska nog sno en bulla ifrån bordet nu ;)


Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 30 oktober 2009 19:36

Hihii, jag har suttit och kollat igenom massor av bilder också hittade jag massor av gulliga bilder på hundarna. Fotografen är jag, och jag är vell inte världsbäst men jag fick med hundarna på korten iallafall ;)


Min lilla Foppa.

Och syrrans hund Daisy, som ni ser så har hon älskat dammsugare ända sen hon var liten. 

  

Av Mimmi Patricia - 30 oktober 2009 19:27

Mat och sen kommer ett riktigt inlägg. Det luktar tacoslåda ifrån köket, det tackar man för ;)

Av Mimmi Patricia - 30 oktober 2009 18:16

Nu: en dusch så att man vaknar

Sen: Ska jag lägga ut lite bilder åt er från hopp tävlingen ;)


Tjing sålänge <3

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards