Alla inlägg under oktober 2009

Av Mimmi Patricia - 30 oktober 2009 15:32

Vällingbyridceneter har lokala tävlingar i helgen och jag tänkte att det skulle vara kul och åka dit och titta och såklart så ska Elin vara funktionär :D Så jag ska nog spendera min helg där med henne och kolla på alla ekipage. Haha var beredda på flumm Lördag och Söndag ;) Jag börjar må bättre nu så det ska nog vara bra imorgon. Och vem om inte Elin kan göra mig frisk liksom <3

Av Mimmi Patricia - 30 oktober 2009 13:07

"Förmodligen ligger sprängmedel bakom explosionen"

Det tycker jag var en riktigt bra och genom tänkt mening av Expressen! ;)

Av Mimmi Patricia - 30 oktober 2009 13:03

Jag undrar hur min lilla jacson har det i England? Du får ta och komma hem snart för jag saknar dig!

Av Mimmi Patricia - 30 oktober 2009 12:57

Jag har suttit och kollat runt lite då jag ska köpa en ny laptop och insett att netonnet har ganska bra priser. Jag har sett en del intressanta datorer som ligger runt 6000 kr. Inte så värst faligt tycker jag med tanke på vad dom klarar av. Vi får se om det blir en ny dator innan jul eller kanske i jul. Fast det var en liten fågel som på minde mig om mellan dag rean också, då kanske man kan få något för ett bra pris ;)

Av Mimmi Patricia - 30 oktober 2009 12:04

...Går till dom människorna som inte kan acceptera att det finns andra lösningar än bara deras. Att det är kollektivt och att alla får vara med och bestämma. När dom inte kommer på mötet och sen efteråt tror att dom kan komma och ändra på allt. Att skälla ut någon via mejl, anonymt, jag menar snälla. Ni är vell vuxna människor iallafall! Ta en disskution och red ut allt och lyssna på varandras ideer istället för och skälla ut folk på mejl, och dess utom dom människorna som lyssnar på alla och är öppen för alla förslag.


Skärpning, ni kan inte äga allt och det är bara barnsigt det ni håller på med!

Av Mimmi Patricia - 30 oktober 2009 11:56

Alltså det är inte normalt för och vara mig, nu märker man verkligen att jag varit sjuk och att kroppen behövde sova ut för att jag sov 10 timmar inatt. Jag menar jag brukar somna kanske 1 och vakna runt 9 annars men nu sov jag till halv 12. Jaja, nu känner jag mig piggare och febern har gått ner men den ligger fortfarande och lurar på ytan. Den är inte riktigt nere på sitt normala, 36.6 grader. Men men, det blir en lugn hemma dag idag och mikaela får ta palette idag.


Tjing <3

Av Mimmi Patricia - 30 oktober 2009 01:05

Ja jag vet att jag sa att jag skulle lägga mig men jag kunde liksom inte sova, så jag kollade på Harry Potter och halvblods prinsen istället. Alltså jag tycker det är lika roligt varje gång när Harry, Hagrid och professor Horace Slughorn sitter i Hagrids stuga och är små lulliga och dom säger Poff. Alltså det är det bästa i hela filmen, Haha okej jag är lätt road och det kanske bara är jag som skrattar varje gång. Men kul är det ;) Jag har fixat naglarna också. Jag är ju ganska sober av mig och har bara neutrala färger eller högst silver eller fransk manikyr men nu har jag faktiskt provat på en mörk, lila/grå färg. Det vart faktiskt snyggt, passat bra nu till halloween också.


Nu ska jag krypa till kojs. God natt <3

Av Mimmi Patricia - 29 oktober 2009 21:31

Det blir en tidig kväll idag, I hopp om att febern har gått ner till imorgon. Fodringen gick bra men jag känner mig helt slut nu. Ah jag orkar inte skriva så mycket men jag hoppas att ni mår bra allihopp och att ni kommer sova sööta drömmar.


God natt <3

Om bloggen

Mitt motto är och leva tills jag dör och där emellan ta allt som det kommer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök eller inte, det är frågan?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vilken Marabou är bäst?
 Mjölkchoklad
 Helnöt
 Frukt och mandel
 Non stop
 Amigo
 Vinter
 Sommar
 Apelsinkrokant
 Dukat
 Digestive
 Schwizenöt
 Daim
 Mintkroant
 Gräddnougat

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards